Den Digitale Hotline
Har du brug for hjælp til vores selvbetjeningsløsninger? Ring til Den Digitale Hotline
Hjælp til digital selvbetjening
Den Digitale Hotline er et fælleskommunalt samarbejde om hjælp til digital selvbetjening.
Hvis du har brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger, eller hvis du har et generelt spørgsmål som ikke kræver direkte sagsbehandling, kan du ringe til Den Digitale Hotline. Vi sidder klar til at hjælpe dig over telefonen.
Når du ringer til Den Digitale Hotline, vil du komme i kontakt med medarbejdere fra Borgerservice fra flere kommuner. De kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger, men de har ikke adgang til din konkrete sag, og de kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.
Den Digitale Hotline
Mandag-Torsdag
08:00 - 20:00
Fredag
08:00 - 16:00
Søndag
16:00 - 20:00