Gå til hovedindhold

Klagevejledning

Hvis du ikke er tilfreds med en afgørelse, kan du læse her hvordan du klager

Indhold

    Klage over afgørelse

    Modtager du en afgørelse, du har behov for at drøfte eller ønsker at klage over, kan du rette henvendelse til Visitation til Sundhed og Ældre.

    Du kan klage både skriftligt og mundtligt.

    Ønsker du at klage skriftligt, kan du sende din klage fysisk til:

    Visitation og Hjælpemidler
    Lundbergsvej 2
    8400 Ebeltoft

    Du kan også vælge at skrive til os digitalt ved at følge linket nedenfor. 

    Foretrækker du at klage mundtligt, kan du ringe direkte til visitationen. Telefonnummeret finder du nederst på denne side. 

    Vi skal have modtaget din klage inden 4 uger, fra du har modtaget vores afgørelse.

    Når vi har modtaget din klage, vil vi se på din sag igen og tage stilling til, om vi kan give dig helt eller delvist medhold i din klage. Hvis vi ændrer afgørelsen, vil du få besked om det inden 4 uger. Hvis vi ikke ændrer afgørelsen, sender vi din klage til Ankestyrelsen inden 4 uger sammen med papirerne i sagen.

    Hvis sagen sendes til Ankestyrelsen, vil både du og kommunen få besked, når der er en afgørelse.

    Kontakt os digitalt

    Kontakt

    Sundhed og Ældre Visitation

    Mandag-Tirsdag
    10:00 - 15:00

    Torsdag
    10:00 - 15:00

    Fredag
    10:00 - 12:00

    Telefon: 87 53 66 00